freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی

freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی
قالب وبلاگ

رفتی و راه چاره نیست...

اتفاق خیلی وقت پیش افتاده بود ولی برخی مسائل مانع از انتشار و رسانه‌ای شدن آن شده بود. «اختلافات و درگیری محسن چاوشی و امیر ارجینی سرانجام به ختم همکاری این دو هنرمند منجر شد.» خبری که انتشارش می‌توانست جنجال بزرگی را در fan page‌های چاوشی باعث شود و بازتاب‌های عجیب و غریبی را در پی داشته باشد. اما در این میان ظاهرا حوصله «امیر ارجینی» از این اختلافات پنهان و بگو مگوهای مخفی پس از چند ماه سر آمد. او ظهر دیروز با نوشتن جمله‌هایی عجیب روی صفحه شخصی‌اش، آتش زیر خاکس‌تر جنجالهای این ماجرا را شعله ور کرد و همین جرقه کافی بود که محسن چاوشی هم وارد معرکه شود و خلاصه دعوا بالا بگیرد.

امیر ارجینی ترانه‌سرای سالهای دور محسن چاوشی بود. ترانه سرایی که سرقفلی اثار چاوشی به نام او و حسین صفا زده شده بود و امکان نداشت ترانه سرای دیگری وارد دایره انتخاب‌های این خواننده شود. «عشق دوحرفی»، «رفیق خوب»، «سنگ صبور» و‌ «ابرای پاییزی» از جمله شاخص‌ترین ترانه‌های ارجینی است که با صدای چاوشی فوق العاده مورد توجه اهالی موسیقی قرار گرفت و باعث شد آثار این تیم خیلی زود صاحب کاراک‌تر و مهر و امضایی ویژه در بین دوستداران چاوشی شود.

اما خبر قطع همکاری این دو هنرمند (که اولین بار ارجینی جمعه شب روی صفحه شخصی‌اش با صراحت به آن اشاره کرد)، ‌ تیر خلاصی بود به شایعه‌های این چند ماه و پیش بینی می‌شود واکنش‌های فراوانی را در بین دوستداران موسیقی موجب شود.

  •  

  • چرا «ارجینی» آن جملات را حذف کرد؟

جمعه شب خبر دهان به دهان پیچید و در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفت: ‌ «امیر ارجینی در صفحه شخصی‌اش خبر از قطع همکاری با محسن چاوشی داده». متنی هم که این ترانه سرا روی صفحه شخصی‌اش نوشته بود، از این قرار بود: «به اطلاع تمامی دوستان می‌رسانم که دیگر شاهد همکاری من و محسن چاوشی نخواهند بود و خواهش می‌کنم اگر این چالش قرار است به ناهنجاریهای لفظی در بحث‌ها برسد بنده حقیر را از همین حالا از لیست دوستان حذف کنند. من شاعرم و هر کسی که می‌خواهد با یک شاعر دوست باشد یا از فعالیتهای ادبی یک شاعر مطلع شود قدمش روی چشم. با ‌‌نهایت ادب و احترام/ امیر ارجینی.»

اما پس از چند ساعت ترانه سرای «سنگ صبور» در اقدامی سوال برانگیز کل این پست را از روی صفحه شخصی‌اش حذف کرد و در جملاتی جدید نوشت که بخاطر یکی از خواننده‌های جوان و تازه کار (شهاب رمضان که دوست مشترک چاوشی و ارجینی بود) و صحبت‌های او، پست قبلی را حذف کردم تا هیچ حاشیه‌ای بوجود نیاید.

 

  •  

  • جواب چاوشی

مثل همیشه که محسن چاوشی در این مواقع سکوت اختیار می‌کند، این بار هم پیگیری خبرنگار ما از این خواننده به جایی ختم نشد و چاوشی به هیچ وجه حاضر به گفتگو و اظهار نظر در این باره نشد.

اما پس از چند ساعت شعری از سوی او روی صفحه شخصی‌اش خطاب به دوستدارانش قرار گرفت تا سکوت این خواننده در این مورد جدی‌تر به نظر بیاید. متن این شعر این گونه بود: «نه تو می‌مانی و نه اندوه / و نه هیچیک از مردم این آبادی... /به حباب نگران لب یک رود قسم، /و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، /غصه هم می‌گذرد، / آنچنانی که فقط خاطره‌ای خواهد ماند... / لحظه‌ها عریانند... / به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز...».

 

  •  

  • «ارجینی»: مشکل باید ریشه‌ای حل شود!

بهترین کسی که می‌توانست در مورد این ماجرا‌ها و اتفاقات قبل و بعش اظهار نظر کند، خود امیر ارجینی و محسن چاوشی بودند که در این بین چاوشی با گفتن: «حرفی برای گفتن ندارم» ترجیح داد سکوت کند و تقریبا همین رویه را خود ارجینی هم داشت. ولی در بین صحبت‌های این ترانه سرا بخش‌های جالبی بود که در صحبت‌های خصوصی با خبرنگار ما رد و بدل شد. بخش‌هایی از این صحبت‌ها را با اجازه خود امیر ارجینی منتشر می‌کنیم تا حرف و حدیث‌های بوجود آمده اندکی فروکش کنند: «بحث‌ها و ماجراهایی بین ما جدیدا بوجود آمده و باز هم جمعه شب این اختلافات دامن زده شد تا من در عصبانیت این جملات را در صفحه شخصی‌ام بنویسم. به هر حال خیلی‌ها می‌آیند و از طرق مختلف از من می‌پرسند چرا دیگر با محسن همکاری نمی‌کنم و از این صحبت‌ها. آن جملات را برای‌‌ رها شدن از الزام جواب دادن به این سوالات نوشتم. البته جمعه شب یک سری اتفاق‌هایی بین من و محسن افتاد که باز هم به این اختلافات دامن زده شد. شاید اگر دیروز شما به من زنگ می‌زدید من جزئیات این اتفاق را هم به شما می‌گفتم. ولی باز هم من به مرور سعی کردم که آرامش‌ام را حفظ کنم و همین باعث شد به پیشنهاد یک دوست خواننده آن پست را حذف کنم».

او همچنین می‌گوید: «هیچوقت هیچ مشکلی یک طرفه نیست و همیشه ماجرا‌ها و اتفاقت این چنینی، دو طرفه بوجود می‌ایند. حل و فصل شدن آن‌ها هم کاملا باید دو طرفه باشند. اگر مشکل از طرف دو طرف حل شود فقط این همکاری می‌تواند تداوم داشته باشد. ما بیش از یک سال و نیم بود که با هم همکاری نمی‌کردیم ولی در دو سه ماه اخیر باز هم آرام آرام داشتیم مشکلات را کنار می‌گذاشتیم و باز هم شروع به همکاری کرده بودیم ولی جمعه شب باز هم آن مشکل قدیمی باعث شد که دیگر خیلی چیز‌ها عوض شود و اگر آن مشکل به صورت ریشه‌ای حل نشود، قطعا نمی‌توانیم محصول و خروجی خوبی را با هم داشته باشیم. این مشکل نه مالی ست و نه کاری ولی قطعا تا حل ریشه‌ای آن دیگر همکاری جدی‌ای بین من وایشان نخواهد بود.»

 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت12:33---23 مرداد 1391
سلام مرسی از وبلاگ قشنگت
و مرسی که بهم سر زدی
شما لینک شدید خوشحال میشم اگه وبلاگ منو با عنوان فرزاد*****شلیک*****فرزین و ادرس farzadfarzin.loxblog.com لینک کنی
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید free_seda@yahoo.com

javahermarket

نويسندگان
چت باکس


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 280
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 2458
بازدید کل : 105182
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 2



javahermarket